fredag 14. oktober 2011

Stirrå

Ok, på oppfordring fra min kjære storebror, Konrad.........


Hva er stirrå? Hvordan får man stirrå? Hva er det som utløser stirrå? Kan man komme seg inn i stirrå med vilje? Er det forskjellige former for stirrå? Hva skjer inni hodet når man har stirrå? Kan alle få stirrå? Hvor lenge går det an å ha stirrå? Hvor lenge har man i gjennomsnitt stirrå når man først har det? Hvorfor får man stirrå?



 Jeg er spent på svar på dette for jeg har svært få av dem selv........

4 kommentarer:

  1. Jeg håper også på svar, for når vi diskuterte dette i ditt forrige innlegg så pirret det virkelig min interesse. Det jeg først og fremst skulle likt å vite, er hva er "stirrå" på bokmål? ;-)Dette kan bli interessant!

    SvarSlett
  2. "Falle i staver"? Tror nok dette er det mest brukte bokmåle ordet for det. "Gå i stå" har jeg også hørt.

    Lengre tanker kommer...

    SvarSlett
  3. Heisann! Lengre tanker lot vente på seg! Jeg falt visst litt i staver...
    Jeg tror grunnen til dette er at jeg ikke ønsker å overanalysere fenomenet. "Stirrå" er noe jeg faktisk liker å havne i, og hvis jeg nå tenker for mye på det frykter jeg at det vil bli vanskelig å oppnå denne tilstanden. For meg blir det en slags ufrivillig meditasjon...

    SvarSlett
  4. Hei mitt navn er Kurt Nilsen.
    Her i e-tanker-opplevelser.blogspot.com er me takknemlig for gode spørsmål som desse. I nyere forskning på fjelltoppene i Morocco har forskere funnet ut at du normalt får stirra når du ser ei THICC kvinne.

    SvarSlett